huidkliniek leeuwarden

Omega-3 visolie

Een goede balans van omega-3 in ons lichaam heeft vele positieve effecten op onze gezondheid. Zo heeft omega-3 ook positieve effecten op onze huid en draagt het bij aan een optimaal resultaat van onze huidbehandeling.

Waarbij helpt omega-3 visolie?

Omega-3 werkt ontstekingsremmend op de huid en heeft een positief effect bij de volgende huidindicaties:

✔️ Acne

✔️ Rosacea

✔️ Eczeem/psoriasis

✔️ Droge/schilferige huid

✔️ Huidveroudering

Pigment behandelen leeuwarden

Wat levert Omega-3 visolie op?

Omega-3 visolie helpt de huid om van binnenuit aan te pakken. Afhankelijk van de huidindicatie en het te bereiken resultaat adviseren we jou ook om huidverzorgingsproducten te gebruiken. Om ook de huidconditie van buitenaf aan te pakken.

Wij werken met de omega-3 visolie van Eqology. Dit is een pure omega-3 olie van 100% verse, traceerbare en duurzame Arctische wilde vis.
    Bevat organische, koudgeperste olijfolie en vitamine D3 – met een toegevoegde verse smaak van natuurlijke citroen.
    Omdat het een pure omega-3 visolie is, heeft het een lage toxische waarde. Hierdoor wordt de omega-3 visolie beter opgenomen door het lichaam en kan het ook beter zijn werking gaan doen.

Neem contact met ons op voor meer informatie over de omega-3 visolie.

Verbeterde hydratatie en elasticiteit

Omgea-3 visolie levert essentiële vetzuren die bijdragen aan de vorming van gezonde celmembranen. Dit resulteert in een soepelere en zachtere huidtextuur.

Ontstekingsremmend

Hierdoor verminderen de symptomen van huidaandoeningen zoals acne, eczeem en psoriasis.

Bescherming tegen vroegtijdige veroudering

Door de productie van collageen te stimuleren, blijft de huid steviger en vermindert de vorming van fijne lijntjes en rimpels. Het regelmatig innemen van Omega-3 visolie kan zo bijdragen aan een gezondere, jeugdig ogende huid.

Product advies leeuwarden

Veelgestelde vragen over omega-3 visolie

Wat zijn de voordelen van Omega-3 visolie voor de huid?

Omega-3 visolie bevordert de hydratatie, elasticiteit en ontstekingsremmende eigenschappen van de huid. Het kan helpen bij het verminderen van symptomen van huidaandoeningen en de vroegtijdige veroudering van de huid tegengaan.

Hoe lang duurt het voordat ik resultaten zie bij inname van Omega-3 visoliesupplementen?

De tijd die nodig is om resultaten te zien kan variëren, maar veel mensen merken verbeteringen in de huidconditie na enkele weken tot maanden van regelmatige inname van Omega-3 visoliesupplementen.

Wat zijn andere voordelen van Omega-3 visolie?

• Zwanger worden/zijn, postnatale depressie, zwangerschapsdementie
    • Ontstekingen in lichaam, artritis, fibromyalgie
    • Meer energie, uithoudingsvermogen, betere sportprestaties, hogere verbranding
    • Hart, bloedvaten, bloeddruk en cholesterol reguleren
    • Ontwikkeling van de hersenen en het zicht, droge ogen
    • Dementie, alzheimer, geheugen, focus, burn-out, depressie

waaruit bestaat de Eqology Omega-3 visolie?

Pure omega-3 olie van 100% verse, traceerbare en duurzame Arctische wilde vis. Bevat organische, koudgeperste olijfolie en vitamine D3 – met een toegevoegde verse smaak van natuurlijke citroen of sinaasappel.

Zijn Omega-3 visoliesupplementen veilig te combineren met andere huidverzorgingsproducten?

Over het algemeen zijn Omega-3 visoliesupplementen veilig te combineren met andere huidverzorgingsproducten. Het is echter altijd verstandig om dit met je huidtherapeut te bespreken.