Laserontharen Leeuwarden

Laserontharen

Ongewenste haargroei kan om verschillende redenen vervelend zijn. Denk aan stoppels, ingegroeide haren of een geïrriteerde huid na het scheren, waxen of epileren. Maar ook medische indicaties, zoals overbeharing in het gezicht bij vrouwen of andere medische aandoeningen. Laserontharing kan hiervoor een fijne oplossing zijn.

Het resultaat van laserontharen

Laserontharen is een effectieve en veilige methode om haargroei definitief te verminderen. Met de LightSheer Diode Desire kunnen wij door middel van een krachtige laser effectief en vrijwel pijnloos haren verwijderen.

✔️ Scheren, waxen en epileren is verleden tijd

Onze laserontharing biedt langdurige resultaten. Je haargroei kan verminderen tot 90% waardoor je een zachte huid overhoudt, zonder scheerirritaties of ingegroeide haren.

✅ Pijnloze ontharing

Dankzij geavanceerde technologie verminderen we het ongemak, hierdoor is laserontharen geen pijnlijke ervaring meer.

✔️ Veilig haren verwijderen

Bij Huidkliniek van der Velde staat veiligheid centraal. Onze ervaren huidtherapeuten zorgen voor een behandeling die aan de hoogste normen voldoet.

Laserontharen Leeuwarden

Hoe werkt een laserontharing behandeling?

Ben je nieuwsgierig naar laserontharen in Leeuwarden? We beginnen altijd met een gratis intakegesprek. Op deze manier kunnen we jou, je huid en jouw haren leren kennen om persoonlijk advies te kunnen geven. We bepalen welke behandelmethode voor jou het meest effectief is en leggen je uit waarom. Je ontvangt een vrijblijvend advies om je haren weg te laten laseren.

De eerste laserbehandeling

Wanneer je voor je eerste behandeling komt, is het belangrijk om de haren een dag van tevoren glad te scheren. Voor het beste resultaat adviseren wij 4 weken voor de behandeling niet te waxen of epileren. We hebben namelijk het haarzakje in de huid nodig om effectief te kunnen behandelen. Let er ook op de huid minimaal 4 weken voor de behandeling niet te laten bruinen door de zon of zonnebank.

Om alle haren effectief te kunnen behandelen zijn er ongeveer 6 tot 10 behandelingen nodig. De tijd tussen de behandelingen bedraagt 4 tot 10 weken, dit is afhankelijk van je haargroei en het gebied dat we gaan behandelen.

Veelgestelde vragen over laserontharen

Is laserontharing pijnlijk?

Laserontharing wordt over het algemeen niet als pijnlijk ervaren. Je voelt een soort prikkelingen tijdens de behandeling. Moderne laserapparatuur is ontworpen met ingebouwde koelsystemen om de ervaring aangenamer te maken.Individuele gevoeligheid kan variëren, maar de meerderheid van de mensen ervaart weinig tot geen pijn.

Laserontharing bij mannen?

Ja! Ook mannen kunnen gebruik maken van laserontharen.

Welke haren kunnen gelaserd worden?

Alle haren op het lichaam kunnen behandeld worden voor laserontharing. Bij vrouwen zijn de meest voorkomende gebieden de oksels, bikinilijn, bilnaad en benen. Mannen kiezen het vaakst voor de rug, schouders, billen en buik. Ook doen we veel laserontharen in het gezicht.

Kan ik laser ontharen tijdens mijn zwangerschap?

Hoewel er geen direct bewijs is dat laserontharing schadelijk is tijdens de zwangerschap, wordt het over het algemeen afgeraden vanwege het gebrek aan uitgebreid onderzoek naar de langetermijneffecten. Vanwege de gevoeligheid van deze periode wordt het aanbevolen om te wachten met laserontharing tot na de zwangerschap en borstvoedingsperiode. Dit ook omdat hormonen de haargroei kunnen beïnvloeden.

Wat kost laserontharen?

De prijs van een behandeling varieert per behandelgebied. De algemene tarieven vind je hier.